Nike Free Run 3

Datum: 2013-07-15 Klockan: 23:09:11

Köpte dessa i Lördags när mamma, jag och Julia var i Norrköping. Eftersom mina andra träningskor är rätt klumpiga har jag velat ha ett par lättare (och snyggare) ett tag. ÄR SÅ NÖÖÖÖJD!!!!! Var ute och gick idag och använde dom då "på riktigt" för första gången. VÄRLDENS SKÖNASTE SKOR, alltså skojar inte ens. (Gick förresten 11 kilometer) (känner mig duktig)

Dagen började väldigt bra också. Satt och kollade instagram och skulle precis playa oscars video. Då ringer Elin som var i göteborg och jag fick prata med Oscar (och vi pratade aningen mer än förra gången) ALLTSÅ ÅH SÅ BÄST (känner ironin över att senast jag pratade med honom i telefon befann jag mig vid hotellet han befann sig vid när vi pratade idag)

Känner att detta inlägg endast består av caps och parenteser men det är sån jag är. 
 

Postat av: Johanna - vardag, foto & innebandy

VÄRLDENS SKÖNASTE SKOR!!!!!

2013-07-19 // 12:40:44
URL: http://byjjohannaa.blogg.se
Postat av: Fatmas Shop

Nice!

2013-07-21 // 02:37:48
URL: http://shop.fatmas.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback