göteborg

Datum: 2013-03-03 Klockan: 20:55:36


Har verkligen haft en superhelg! I lördags åkte vi till göteborg. Där gick vi först på universeum (därav de två bilderna här över) och sen på stan. Hittade inte mycket, men det jag hittade visar jag en annan dag.

Dessutom, någongång på förmiddagen ringde bästabästa Elin som befann sig i Karlstad. Och efter kanske 10 minuter hade jag pratat med både John & Oscar (Jedward-John och x-factor Oscar Zia-Oscar för er som inte kopplade deeet). John bara pratade och pratade (och detta supersnabbt med sin dialekt genom telefon...) och Oscar visste knappt vad han kunde säga. Kommer lätt vara dom två bästa telefonsamtalen på hela året :')

Idag åkte vi förbi ullared på vägen hem, fick med mig så lite saker att jag kan räkna dom på ena handen. Fast, de sakerna visar jag också en annan dag :D 






Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback