2011

Datum: 2011-12-30 Klockan: 23:59:07
Januari:
Tog massor fula cambilder, fotade mina första - och hittills enda vattenbilder, vilket jag snart ska göra igen!
Var hos madde med Ellen & Olivia. Tog bilder & gjorde filmer, blandannat våran fångarnapåfortet-parodi, och fotade en av mina absoluta favoritbilder



Februari:
Olivia & jag blev bästa vänner i början, eller slutet av januari någongång. Hon är helt klart den bästa vän man kan ha, och är så grymt viktig!!! Vet inte vad jag skulle göra utan min bästavän. Det är en omöjlig tanke ♥♥
Annars hände det inte så mycket. Umgicks med Olivia, och bytte till x8, alltså min första androidmobil!
Var även i Stockholm faktiskt!



Mars:
Åkte skoter. Olivia, Ellen och jag bowlade & var i linköping. Fotade månen. Det kom lammungar!



April:
Hände inte alls mycket. Valborg med bästavän, och klassfest hos Ellen. Men Johanna, Stina, Olivia och jag satt bara och pratade medans de andra gjorde annat. jag och Olivia skrev även på maddes skåp och satte dit ett godispapper för att hon slängde det på marken ;) Fotade bara vårblommor...



Maj:
UNDERBAR MÅNAD FAKTSIKT -
Sanni och jag startade våran sladdcuttarfirma. Spelade in våran korta lilla film på tyskan. Jorden gick under. Fotade ett självporträtt som då var min favorit. Mitt öga såg helt förstört ut. Var på Liseberg och i Ullared, även i ett jättefint naturreservat vid Ringhals. Och så va jag i Stockholm på iqstars och hade galet kul!

Juni:
FEST HOS MANGE!
Slutade 7an. Åkte till Litauen med ungdomsorkesten. Var på skara sommarland, och på Liseberg för en andra gång.

Juli:
Skaffade tumblr, drömde roliga drömmar, var massor med Olivia. ♥
Kusinen var hos oss, fotade massor, var i skåne, shoppade & blev större och större jedhead.



Augusti:
Började 8an, var på skänninge marknad med Olivia & Alex, musikfestival & bayersk afton, badade och fotade solnedgång. Åkte till Gränna, och var på Smultronstället i söderköping. Var även väldigt klantig.



September:
Var ännu klantigare. Eller om det var mer otur? Fotade en kalv. Var på ett överdrivet kul konfirmationsläger i Rinna!! :D


Oktober:
Fyllde 14, fick en ny digitalkamera (den andra gick ju sönder för att jag tappade den från ett köksskåp ner på diskbänken....), var klantig igen, Olivia och ja skrev potatisapa och stekte runda ägg, åkte till dalarna och sprang daladubbeln, twittrade mer, fotade en morgon nör det var jättefiiint uteeee :D



November:
Dålig fotomånad. Fick godis, kollade på breaking dawn, började i musikkåren, var i Linköping med Johanna, och lärde känna världens bästa Nathaliieeee via twitter. Hon är underbar och en av de finaste personerna som existerar, helt klart. ♥



December:
Då var året slut och jag loggar ut.
NEJDÅ.
Gjorde blogglistan, twittrade på, hade konserter, julafton, och jaa that's it!

 


 

Så 2011 har varit ett grymt bra år. Lärt känna massor nya, och lärt känna andra bättre. ♥ Lärt mig ta ackord på piano helt själv, utvecklats både inom foto och med tvärflöjten. Mitt rum har blivit grymt mycket snyggare under året, min stil har blivit mer min egen.

2012 hoppas jag blir mist lika bra, om inte bättre!

 




 

 



Postat av: Olivia

:D:D:D:D:D:D:D:D <3333333333

2011-12-31 // 11:41:51
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Nathalie

MEN PUSS FINASTE<3

2012-01-01 // 02:27:10



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback