just a memory in my head

Datum: 2013-03-31 Klockan: 21:26:41
 
Lite fint sådär med en låttextsrubrik. Kanske lite halvtråkigt med två inlägg med videor i rad men så får det bli! Kan ju säga att efter konserten var jag dubbelt så säker på att symphony och requiem är mina absoluta favoriter från rooftop, men alla är verkligen jättebra. 

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Satt halva förmiddagen ute i solen och läste, körde lite moped, tvättade den, städade och så var jag ute och gick någon timme förut. Nyss gjorde jag om min "forever young"-vägg, har ju haft den i typ ett år så jaa, kändes som om det var tillräckligt. Blir jätteglad när jag tittar på väggen nu, den ska bara fyllas på lite och sen får ni se den!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback