Långhelg

Datum: 2013-06-06 Klockan: 20:55:54

Bilder från när vi gick en promenad omkring vandrarhemmet vi sov på när vi var i Ullared

Är nu ledig fram tills på tisdag, då de sista skoldagarna börjar. Har haft fullt upp i veckan och inte hunnit blogga. I måndags var Ellen och Sanni här, hade det jättekul!! I tisdags tog jag, Sanni och Johanna tåget till Linköping. Hittade en hel del som stod på min sakerjagmåsteköpainnansommaren-lista. Tror faktiskt jag lyckades med hela, och inte en enda oplanerad sak. Igår var det sommarkonsert. Kan ju inte säga att jag är överförtjust i ungdomsorkester-marscherna men hade piccolaflöjten vilket vägde upp det lite. 

Idag är det nationaldagen vilket innebar masch med musikkåren. Rätt mycket roligare!! 

Postat av: Nikaia

mysiga bilder :)

2013-06-08 // 14:51:15
URL: http://lanika.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback