tillbaka i mitt eget rum

Datum: 2013-07-26 Klockan: 16:36:22
 
Igår flyttade jag upp igen efter ommålningen. Min säng är ju ny så det blev nästan egentligen den största förändringen känns det som. Annars har jag fått upp nya bilder på väggen, beställde för någon vecka sen. Men så sköööönt att sova i sitt eget rum!!!
 
Funderar på att byta ut dom två bruna hyllorna (som står ovanpå varandra) och mitt skrivbord (i samma färg, fast inte med på bild eftersom det hörnet är så tråkigt och ser ut som förut) mot en vit byrå och ett vitt skrivbord. Resten av rummet är så ljust, men när man tittar däråt är allt mörkt. Och så behöver jag ett nattduksbord. Och dendär steghyllan som jag hade med i collaget några inlägg ner. Hahaha jag kommer inte ha råd med något mer i hela mitt liv sen.

Postat av: Ida ♥

Vad fint! :)

Sv: hihi tusen tack!! :D kram
varsågod :) kram

2013-07-26 // 16:44:29
URL: http://photobylove.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback