nytt i garderoben

Datum: 2013-07-13 Klockan: 00:11:00
 // beiga shorts - h&m // vita shorts - vero moda // tröja - gant // jacka - zara //

Alltså hahaha allt ser så fult ut på bilderna, jag ska inte bli klädfotograf iallafall :(
Okej hälften är nytt och hälften köpte jag på skåneresan. Jackan har jag letat efter sen tidigt i våras, men eftersom närmsta zara ligger väldigt långt bort och den hela tiden varit slut på internet gick det ju inte så bra. Men senast jag kollade efter annat så fanns den där på rean, så det får bli en höstjacka istället!!

Och förresten, nu SKA jag se till att fota och lägga upp nya saker direkt, annars glömmer jag det..... 

Postat av: donia

hej, snälla skulle du kunna länka där du köpte jackan ifrån. vill du sälja den annars??

svara gärna på mejl istället

2013-08-23 // 23:44:48



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback