lugn dag

Datum: 2013-01-28 Klockan: 20:54:06

bilder från maddes och olivias instgaram...mar? instagrams? instgrammer?

Dagen har varit rätt så lugn. På engelskan skrev vi bokrecension som vi gjort typ en evighet (snart klaaaar!!!), på no:n drog vi en låda med massor vikter i (vet inte varför det var så nödvändigt) och sen hade vi inställd svenska. Då gick vi hem till sanni, fotade och så satt olivia och jag i köket klädda som på bilden. Sen i skolan hade vi matte, och bilden var OCKSÅ inställd! Så gick hem till sanni och spelade hay day. Nej men vi åt och skrattade en hel del med. Och spelade hey day. Fint sammarbete. 

Här hemma har jag tittat på harry potter (KOMPIZAR!!! PÅMINN MIG ATT LÅNA BÖCKER IMORGON OM JAG GLÖMMER) och tränat. JA lovisa har tränat. Hade så bra flyt tills jag blev sjuk och sen har jag sovit och ätit typ så kände att det var dags att börja igen. Bokade även biljett till glade ulle (detta är en rebus/gåta/ellervaddetheter) så den 27e mars står Madde, Olivia och jag där förhoppningsvis långt fram och om vi har tur och kanske köper lite för många biljetter var blir vi själva. 

Postat av: Anna

Kva tverrfløyte har du?

Svar: jag har yamaha 211 :)
Lovisa

2013-01-28 // 21:53:11



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback