tisdag. bästa tisdagen på länge?

Datum: 2012-05-22 Klockan: 21:26:02
saknar dom. hoppashoppas dom går vidare i ESC, håller alla tummar jag har! (och så var det bara två.....)

Bra dag faktiskt! Seg i början, skrattade jättemycket på hemkunskapen åt minnen från åsbo, idrotten var kaoz men på ett bra sätt. Kändes som att alla var glada? Hela historien finns på twitter. (eller ja, inte hela. nästan)
Missade en tävling idag. HATA POLLEN <////3
Var hemma och städade istället, flyttade skrivbordet med. NÖÖÖJD!!!!! Imorgon följer Sanni med hem, wowoooooo!

Postat av: Johanna

sv; Tack Lovisa, så jävla mycket! Försöker verkligen stå uppe på benen & vara stark men antar att man har sina brister & nergångar ibland, för ibland känns det som jag bara vill gråta ut & släppa allt skit man känner men vågar inte, helt enkelt rädd för att det bara ska bli värre, vet faktiskt inte vad jag ska göra!



Jag tackar verkligen för dina ord & ska försöka ta in dom & få in dom i huvudet!



Jag älskar dig med fina du <3333

2012-05-22 // 21:32:59
URL: http://johannaviveca.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback