Varmt vädeeeer

Datum: 2012-03-26 Klockan: 22:20:37
Hejsan måndag. Hände inte särskilt mycket i skolan idag, förutom att det var sista dagen innan de som har franska åker till frankrike. Lite sorligt ju, men dom är ju inte borta föralltid!
Annars har jag bakar kladdkaka och..... tumblrat? Var ute ett tag med, hela 17 grader när jag kom hem!

Imorgon är det studiedag. Tänkte vara ute, och redigera bilder från i söndags, närmare 200 stycken.

Nu tänkte jag äta en bit kladdkaka och titta på någon film eller ja. Förresten så beställde jag alla tre hungergamesböckerna igår, fast ja på svenska då. Hoppas att dom kommer i veckan, fattar inte hur jag har kunnat missa dom tidigare?
avslutar med fina gif's- första får mig att vilja se filmen igen, den andra.... hahaha dör



Postat av: elin

sv: hahah, har tryckt på den 2 gånger nu - alltid lika kul :D

2012-03-28 // 21:01:22
URL: http://dduckface.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback