SOL

Datum: 2012-03-22 Klockan: 20:55:01
Kom precis hem, har varit på årsmöte med musikkåren. OCH ÄTIT SMÖRGÅSTÅRTA. DET NI!!!!!!
Har iallafall varit en riktigt bra dag idag. Flöt på som vanligt, på halvtimmesrasten innnan sista lektionen bestämde jag och sanni oss för att ta en promenad, dels för vädret och dels för att ingen av oss kunde sitta still. Sagt och gjort, vi tog en promenad i det väldigt fina vädret! :D

Tekniklektionen var väl givande, Sanni och jag lagade hustak med limpistol. Eller ja. Vi bygger hus. NÄSTA GÅNG FÅR VI KANSKE MÅLA!!!!!!!

Efter skolan gick Olivia och jag och köpte glass, satte oss på en bänk och skrattade. Sen vart vi inte så ensamma vid bänken längre så då började vi gå mot Olivia. Antagligen såg vi inte särskilt kloka ut. Sen pluggade vi och skrattade lite till :D♥

Men nu somsagt är jag hemma. Ska göra klart tyskan HAJDOOOOO!!!!!

Och förresten, grattis till Olivia & Alex som har varit tillsammans i ett år idag!!!!!!

1: GLASS FÖR NI SOM INTE FATTADE
2: COOLINGAR PÅ PROMENAD



Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

VI SÅG NOG UT SOM GENIER :D

och tackiii! :D<333333

2012-03-23 // 18:09:51
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback