F R E D A G

Datum: 2012-03-09 Klockan: 22:53:43

en gosig bild från Olivias blogg.


Dagen började i simhallen med klassen, och sen en vanlig skoldag.
Efter skolan följade jag och Sanni med Olivia hem, gjorde lite allt möjligt, hade gärna stannat ca jättelänge till :( ♥
Men behövde ju gå och spela, och när vi var klara var det årsmöte.
Har precis kollat på Johnny English med familjen, haha den är så bra ju!

Imorgon åker jag på läger, och är kvar där till söndag någongång. Kommer ju vara skapligt trött sen efter 3 träningspass inom 24 timmar, och ska även springa första natträningen eftersom jag är lite efter och har inte gjort det än. Antagligen den enda som aldrig sprungit det så ska lura med mid Ida så att jag inte behöver springa själv :D





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback