Gif challenge

Datum: 2012-07-01 Klockan: 13:55:00

Use every third gif in your folder and don’t cheat!

This is you:

 

 han där bakom antagligen då. ja så är det.

 

This is your best friend:

 

HAHAHAHAH EXAKT DETTA ÄR OLIVIA!!!!!

 

 

What you do when you’re alone:

 

hahaha det läskiga är att det stämmer.......

 

How strangers see you:

 

intressant. typ, snabbskrivande? :)))

 

How the same sex sees you:

 

detta är alltså ur andra tjejer ser mig. kanske det????

 

Your taste in music:

 

tack niall, potatismusik<3333333

If you had super powers they would be:

 

mina superkrafer skulle vara att vandra omkring som en hund? okej. 

You in the morning:

 

hahaha. ja.

 

Your thoughts on school:

 

tolkar detta som att jag är frivillig att gå till skolan även fast vakter släpar iväg med mig?

  

What you do on Friday nights:

 

är cool.

 

What you do in class when you should be paying attention to the teacher:

 

hahah kanske det???

 

 

How you die:

 

 HAHHA dör denna var perfekt. liksom står där med mina kompisar och ba "hejdå:))))"

People at your funeral:

 

hahaha merry & pippin är riktigt glada iallafall. tack :(((

Postat av: Olivia - naglar, vardag och foto ♥

VACKER JAG ÄR!

Svar: VET!!!!!
Lovisa

2012-07-01 // 14:02:02
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback