Svaren på frågestunden!

Datum: 2012-01-11 Klockan: 16:27:14
vilka objektiv har duuu?? <3
Nikons 18-55 (det medföljandeee) och så ett 70-300 från sigma, (och någon gång i framtiden även ett 50mm)

ditt bästa skönhetstips? (hahahhaha fan vad töntig fråga......)
hahaha har inget! Eller kanske sova? Är dålig på att sova men älskar det.

hur sminkar du dig? med vilka "produkter"?
Mineralfoundation & puder från elf, någon random rouge & den gula mascaran från maybelline!

vilka/vilken är dina favoritaffärer?
Bikbok, h&m och gina tricot

i vilket program redigerar du dina bilder? DU TAR SNYYYYGGA FOTON IALLAFALL! :D
Taaack, DU MEEEED!!! & juste. Haha i picasa, gimp, photoscape och nikons Wiew NX 2

heter du apa? :D
Såklart jag gör potatis!

favorit glass?
Typ all chokladglass haha!

favorit bok?
Åh finns så många bra. Men twilightböckerna & cirkeln

favorit kändis?
John & Edward!

bästa bilden du någonsin tagit?
Vilken svår fråga! Men kanske:


om du var tvungen att välja: vara med john & edward varje dag i en vecka eller få 1 miljon?
Men nej usch så får du inte fråga! ;)

-när och varför började du twittra?
För lite mer än ett år sen skaffade jag det, men började twittra senare. Varför vet jag inte ;)

-hur länge har du haft bloggen?
I snart två år, men bloggat i totalt 4!

-tycker du att jag är världens mest töntiga och efterblivna person?
Haha men NEEEEEJ INTE ALLS <3

-hur har du fått så många followers på twitter?
Haha jag vet inte. Men följer många och twittrar mycket!

-du bor i mjölby va? Hur är det där?
Nej, en kvart utanför ;) Men här är det bra!

Hur lång är du?
165 cm!

När fyller du år?
Den tjugonde oktober :D

Har du någon gång varit riktigt kär?
Nej faktiskt inte!

Om du får åka till vilket ställe som helst, var hade du åkt då?
Till London eller någonstans i USA. 

Vad vill du jobba med i framtiden?
Har ingen aning alls faktiskt, något kul typ? ;)

Vilken är din favoritfilm?
Twilightfilmerna, allihop!

Vilken är din favoritfärg?
Marinblå och beige :)

Vilket är ditt favoritplagg?
Jeans, använder det i stort sett hela tiden. Mest svarta ;)

Vilken var din favorit dag året 2011?
Kan inte välja. Det var så många otroligt bra!

Ska du ut och resa detta året?
Det enda som är inplanerat är skåne i sommar, men antaglien blir det någon mer stans i Sverige!

Vilka länder har du varit i?
Danmark, Litauen och åkt buss genom Lettland. Och Sverige såklart! ;)

tycker du om mig? hihih
KLART JAG GÖÖÖÖÖR NATHALIEEE <3

Vem är bäst?
JAG. Nejdå.

favvotwittrare?
JAAAG IGEEEEEN!!!! Haha nej men har ingen favorit, skulle aldrig kunna välja!

varför började du fota/twittra & blogga?
Fota: Ingen aning. Har alltid gillat foto!
Twittra: Haha vet inteeeee. Men är glad att jag började!
Blogga: HAHAHAA vet inte det heller. Madde visade mig, och då började jag iallafall!

hur ser en vanlig dag ut för dig?
Vaknar tre minuter i 6 av alarmet, snoozar till 20 över, klär på mig & sminkar mig. Vid tjugo i sju går jag ner och hinner knappt äta innan jag går till bussen kvart i. Åker buss, kommer fram halv 8, går i skolan, slutar vid tre, åker buss hem, äter. Sen sitter jag här/kollar på tv/gör läxor eller är med någon kompis!













Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback