Mytubo

Datum: 2012-01-23 Klockan: 20:18:45
¨


androids motsvarighet till instagram.
Ni med android som gillar att fota, SKAFFA DET GEEENAST och följ mig, lovisaknutsson

Pluggar, twittrar och chattar nu. Idag = skola, som vanligt. ÅHÅ JÄTTEKUL mmmmmm verkligen.
Vaknade imorse vid 03:45 och räknade hur många timmar till jag kunde sova. Ville ca dö.

Nu ska jag leta skal till en ny mobil som ska beställas (mhm gissa vilken svårt vavava?) och sen ska jag sova. Imorgon ska jag tagga inför onsdag, gå på flöjtlektion som bytt dag denna vecka och göra random saker som ännu inte är planerade.

förresten bakade jag kladdkaka förut.

Postat av: Tilda Larsson

S: hihihi taaaaaaaaackk!!

2012-01-26 // 10:12:46
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback