snö

Datum: 2012-12-01 Klockan: 18:05:36


Har inte bloggat på ett par dagar, inte ens startat datorn faktiskt. Igår sov olivia här. kollade på high school musical 3 igårkväll, den är jättebra juuuuu?? Hade faktiskt glömt det.
Idag var vi ute och fotade till våra bilduppgifter, och jag har nyss redigerat lite. Imorgon åker familjen till linköping för lite julhandling. Och så är det första december idag. Ska nog städa och sätta upp en ljusstake? :D

Postat av: Inspire me, Darlin'

Åh så.. julmagisk den här bilden var! Haha när jag va liten brukade mamma läsa en saga för mig om Skogsrået och två barn som spelade instrument, ett av dom flöjt, tänker lite på den när jag ser den här bilden :P

Svar: haha men åh :D
Lovisa

2012-12-15 // 00:55:15
URL: http://inspiremedarlin.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback