Vem är jag egentligen?

Datum: 2012-08-02 Klockan: 22:15:00
 
-Mina favoritfärger är blått, framförallt marinblått och beigt.
 
-Älskar filmer som typ sagan om ringen/narnia. Men också filmer man hela tiden skrattar åt.
 
-Stökar till överallt. När jag städat går det knappt en dag utan att det ligger saker på golvet igen.
 
-När jag orienterar har jag hela tiden en låt i huvudet, kan vara allt från a little piece of heaven till fattig bonddräng.
 
-Är självlärd på både piano och gitarr, har inte så svårt för att lära mig nya saker jag verkligen vill lära mig.
 
-Har utvecklats något enormt med flöjten sen i vintras. Från att ha spelat en timme i veckan hemma spelar jag ungefär 14.
 
-Hatar att bli skrämd, men ÄLSKAR att skrämmas.
 
-Gillar saker i perioder. Ibland spelar jag sims varje dag, sen går det några månader innan nästa gång.
 
-Har en knöl på ena hälen, som antagligen kommer göra mig sällskap hela livet. Känner mest mhmmm mys :)))
 
-Älskar att shoppa med hatar att slösa pengar.
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback