till bästavän

Datum: 2011-05-03 Klockan: 20:39:54
du är bäst-
ingeeen är bättre!!
att du finns gör mig hel, utan dej är ja ju ingenting!
min andra halva som ja inte klarar mig utan, men hur ja gjort de tidigare, de kan man undra.
en dag utan dej är inget roligt alls, verkligen intee.
du kan alltid få mig att skratta, och gråter du gråter jag.

folk blandar ihop oss -ofta, och ja kommer ihåg gången vi satt ner och wille kom och gick förbi, och sa; "men ni är ju lika?", & den dagen hade du plattat hår, ja vågigt, och vi hade inte ens lika kläder.. x)

vi gillar samma saker, och brukar ofta tänka på samma sak, och säga skumma saker samtidigt.
som när en katt kom och gick förbi, och vi sa "där kom hon!"
haha, och när vi kollade på klockan, kollade på varandra, och sa "halv".

med dig har ja dom bästa minnena.
♥ när vi bakade blå marsiankaka.
♥ och "vad är det som sniffar?"
♥ när vi gjorde potatisbollar, våran fina dukning.
♥ "aawww, kaniiiiinn!!!!!"
♥ och då vi kom på att båda hette maria i andranamn..
♥ kolla en penna! är det en penna? det VAR en penna! jag vill inte ha den..
♥ haha, och våran fina film när vi väntade i bilen på pizzan i helgen.. xDD
♥ och såklart alla skummisar.. rapparen, ommöbleraren, lanarna, massörerna, hansomkastakatten, priaten,          palmen, pluttianen, sovarN och såklart skumgubben..

det blir visst rätt långt men ao.
du är verkligen bäst, det går inte att förklara.
om du har ont, då kan inte ja va helt glad, för att jag vet att du har ont.
och hjälp, alla våra sms.. dom är rätt skumma.
nyss såg ja när vi pratade om hur fint vädret va. och så satt båda och åkte bil xD
och ja.. hehe x))
& älska våran kvällhumor, haha, dog när vi skulle äta ostbollar.
helt plötsligt låg vi på golvet, och spelade piano. och va helt seriösa.
och när vi skulle hämta dricka lite senare samma kväll... xD

så lycklig att just JAG är din bästavän av alla människor, som säkert är bättre än mig.
att du VILL va med mig, jag är ju inget speciellt?
men det är perfekt så som det är.

nej, men tiden ja känt dej har bara varit bäst, och så ska det fortsätta.
bästavänner, hand i hand föralltid. ♥


Postat av: Ellen :D

fint skrivet! :)<3

2011-05-03 // 20:51:31
URL: http://ellenannajosefiine.blogg.se/
Postat av: Ellen :D

sv; åh, det gör jag med! :D<3

2011-05-03 // 21:29:32
URL: http://ellenannajosefiine.blogg.se/
Postat av: Olivia

Asså shit fick nästan tårar i ögonen när jag läste detdär :') Det är du som är bäst, mycket bättre än jag, du gör mig hel, du och jag hand i hand föralltid! Utan dig är jag inget, tiden med dig är och kommer alltid vara den bästa. Vi passar ihop bättre än pusselbitar, och är helt klart väldigt lika, siamestvillingar (a) alla dessa minnen.. och fler ska det bli! Det går inte att ha tråkigt med dig! You smile I smile<3

Och helgen var fantastiskt rolig, och ci är heeelt normala... haha menmen vi har roligare än vad det borde gå att ha! :D<3333333333

2011-05-03 // 22:04:05
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

naw vad gulli du är söti! alltid du och jag, så är det bara, älskerdej bästavän!!!

pusselbitar passar jättebra, fast vi passar ännu bättre, och har ALDRIG tråkigt med dej! <333333333333

2011-05-04 // 15:22:12
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback