tisdag + designbyte

Datum: 2011-03-15 Klockan: 19:37:58
hejsan!
fixade en ny design nu, hihi (a)
spelar icytower, lyckats slå mitt rekord med 100 våningar, hehe, vart glaad då ;D

vart klar med en bakduk idag på slöjden som mamma ska få, så hann sticka lite på vantarna med, har bara tummen kvar på den ena, har börjat med nummer två nu.
nästa vecka blir de två prov, uschiii, matte & no..
imorn är de orienteringsteori på kvällen, om ja ORKAR ska ja sprina innan, eftersom jag inte orkat komma ut och göra de sen förra helgen, fast har faktiskt min elaka blå nagel och mitt skoskav att skylla på, skorna va inte snälla mot mej..
sen på torsdag måsta ja städa, mitt rum ser ut som värsta bombnedslaget. (irl skulle ja gjort en ljudeffekt där, kaboooooooooom eller nåt sånt, haha xD)
och på fredag sover troligtvis bästavän här om hon får skjuts hem :) ♥




Postat av: Olivia

Fiiiiiint det blev!! :DDD <333

2011-03-15 // 20:43:35
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

taaaackiiii!!! :DDD <333

2011-03-15 // 20:45:44
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback