Mobilblogg. Hejsan! Ser lite annorlunda u...

Datum: 2011-03-06 Klockan: 21:22:30

mms_img49288 (MMS)

Mobilblogg. Hejsan! Ser lite annorlunda ut eftersom ja inte skriver på datorn ;) Har ju inte bloggat eller suttit vid datorn på hela helgen, har ju varit på läger. Fast tänkte att nån uppdatering behövdes. Igår sprang jag med Ida en bana, kände att ja började få skoskav då, och idag när vi joggade till starten dog jag av att de gjorde så ont i hälen, uuuuuusch! Så ja gick en lite svårare bana med Malin som va förkyld. Så vi gick och pratade, vi gick faktiskt i 70 minuter, kändes inte som de. Annars har vi väl flummat i stort sett hela tiden, haha ;) Nu ska jag lyssna på musik och sen sova, är jättetrött.. Måste påminna mig själv att fixa nya orienteringsskor innan tävlingarna drar igång, vägrar att ha en blå nagel och megaskoskav efter varje helg!


Postat av: Olivia

naww olle tycka synd om lollan :((<333

2011-03-07 // 12:25:32
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

naww, lollan tycka synd om olle när olle har ont med <333

2011-03-07 // 12:30:32
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback