tröööööött efter liseberg ;)

Datum: 2011-06-04 Klockan: 16:21:44
hejsan!
igår va vi på liseberg, hade superkul! :D
fast ett tag va de sjukt varmt, och när vi stog i kön för att köpa mat TROR jag att ja svimma.. :s
för de vart svart, fast ja hann sätta mej ner, innan ja inte fatta vad som hände.
tror det va för att de va varmt, ja va hungrig så att ja hade ont i magen, och så va ja törstig.
men somtur va det en i kön brevid som ja fick vatten av, de va allt välbehövligt då!
pkte några karuseller innan, men mycket mer efter vi hade ätit sen.
fast väntetiderna va verkligen inte roliga, 30-45 minuter till rätt mycket, den anda saken vi åkte två gånger va jukebox, ;)
ville åka atmosfear, fast den va stängd halva dagen, och sen va det kötid i typ lite mer än en timme, så vi kände verkligen inte för att stå så länge..
men nästa gång! (a)
bussresan hem va rätt kul ;)
olivia och jag satt och halvsov ett tag, och lyssnade på dom andra och ibland dog vi av garv.. xD
sen satt vi också och pratade, haha, natthumor.. x)
när vi kom hem sov ja hos olivia, jag va så SJUKT trött, och hade ont i huvet, så det va så skönt att sova!

idag vaknade vi vid 11, gick ut och åt frukost, de va inte kallt idag heller! ;)
sen låg vi och pratade ett tag, innan mamma kom och hämtade mej.
har väl suttit och chillat hela dagen sen ja kommit hem, innte är de svalare än ute.. ;)
snart ska jag på kalas hos min kusin, ska cykla dit kvart över 5, så ska byta kläder med snart.

har i stort sett inte en enda bild?! :o


får bli på nya örhängena ist, 30:-





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback