Köpa Lucia? MANGE BJUDER

Datum: 2011-12-13 Klockan: 20:58:35
Morgonen började med att kolla på lucia i havet. Sen engelska, matte & hemkunskap. på hemkunskapen fick vi städa spisarna, diskade plåtar vilket jag är kung på!
Sen svenska. Skrev filmsecension och chillade med musik.
På idrotten dansade vi våra danser och spelade handboll eftersom åttorna har turnering på fredag!

När jag kom hem lagade jag pannkakor & drack varm oboy. GOOTT.
Har pluggat till prov och lyssnat på musik (mange bjuuuder), och nyss sa mamma att mormor och morfar kommer imorgon, så får städa lite snabbt HEHHHH.....

Imorgon är det konsert igen, den näst sista för iår!
Och förresten. Är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR nära på att köpa dethär. Vill. Kanske. Eller jo. Kanske.

från igååååår

Postat av: JOZ♡

Tja! Sjulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/Dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker om den (:



Gillar du inte sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt! Ha en bra onsdag. Kram

2011-12-14 // 17:23:53
URL: http://bedeliciious.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback