Random saker om mej

Datum: 2011-08-05 Klockan: 23:59:42
♥ När jag orienterar tänker jag på 1 eller 2 låtar hela tiden när jag springer, sjunger dom tyst i mitt huvud

♥ Älskar när nån håller på med mitt hår, sätter upp de eller nåt

♥ Kan skratta jättelänge åt det mesta på kvällen

♥ Gillar att ligga kvar i sängen på morgonen när jag vaknat, smsa/kolla twitter & fb från mobilen eller läsa

♥ Mitt rum blir stökigt när jag ska bestämma kläder eller kommer hem, och har med mig en väska/saker jag köpt

♥ Ryser när jag hör bra musik

♥ Har spelat tvärflöjt sen jag började trean, så i lite mer än 5 år

♥ Har faktiskt nästan ALDRIG tur

♥ Har klippt lugg åttioåttatusen gånger och ångrat mej

♥ Lyckas ofta få av kuddfodralen på kuddarna när jag sover, eller få ur täcket ur påslakanet, eller dra bort lakanet

♥ Kamerastativiet står ofta mitt i rummet utan andledning, det bara hamnar där.. (a)

♥ Glömmer ofta torka ur flöjten när jag spelat, för att jag tänker "jag ska spela sen igen", och så gör jag inte de

Postat av: Johanna

sv; speciellt med skogen & det. Billy Burke var med ;) <3

Filmen är en av de bästa filmerna jag har sätt :D <3

2011-08-06 // 09:41:26
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: elin

sv: hahaha samma här ;p

2011-08-06 // 22:36:42
URL: http://dduckface.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback