städar ;)

Datum: 2011-08-13 Klockan: 21:32:54
Hello!
Nu håller jag på att städa förfullt faktiskt.
Idag åkte jag & julia sädvagn igen, ni vet sån som typ studenter åker? Sån, utan skyltar, hattar, klänningar och folk.
Haha ja lekta titanic, försökte skrämma bilarna bakom och sjöng säkert jättevackert.

Julia; Oj, där är farmor, vi gömmer oss! *slänger sig på golvet i vagnen*
Jag; *Står och vinkar med värsta smilet*

Haha, vänta lite. Jag städar, fast mitt rum är stökigare innan jag började?! :o
Dags att fortsätta antagligen. Kanske laddar upp mer bilder från gränna med snart föressten!

random bilder från idag & igår

Postat av: Olivia

jag skulle vilja ha sett er på vagnen... xD ;)<333

och... v-a-d gör du med ditt rum, haha? xD :D <333

2011-08-13 // 22:40:11
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaha såklaer du skulle.... (a) ;D<333

ja du.. det stökar till sig självt (a) :D<333

2011-08-13 // 22:44:35
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback