orientering ❀

Datum: 2011-08-04 Klockan: 23:40:14
Hej!
Vaknade vid typ 11 imorse, och har gjort lite allt möjligt idag ;)
Vid 4 åkte mamma jag och julia på orienteringstävling, va nog ett tag sen sist. Sprang min vanliga längd & svårighet, fast fick skoskav till 3an eller 4an, så gick ju lite svårare att springa.
Men det va så sjukt varmt, och smart som jag är glömde ju jag smörja in mig med solkräm, så fick utslag på både armar och ben och ett snyggt rött märke på ryggen. Fast som tur är försvinner utslagen efter nån timme, haha ;)

Haha men konstigt nog är det riktigt kul att springa omkring med karta kompass och si-pinne i en skog, svettig och trött. Men nu är jag allt värd godis & film! ;)


Postat av: Olivia

klaaaart att du är värd godis (a) ;D fiinfina bilder också :D<333

2011-08-04 // 23:47:52
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihiiii taaack (a) ;D hihi taack igeeen! :D<333

2011-08-04 // 23:52:51
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback