orientering -igen

Datum: 2011-08-06 Klockan: 22:35:41
Fast idag sprang jag inte ;)
Hela familjen åkte typ vid ett, det va ungefär vid Söderköping. Mamma sprang, vi andra gick omkring/hejade på dom andra och sånt. Jag fotade även med mobilen, håller på att upptäcka en kameraapp jag haft i några månader, som är rikitgt bra. När mamma va klar, hade duschat, vi hade ätit och sånt åkte vi in i Söderköping.

Gick en liten bit längs Göta kanal till Smultronstället, åh vad jag hade längtat! Va kanske 5 eller nåt när vi va där senast, så kommer inte ihåg så mycket, men att det va mycker glass, det minns jag! Gah, det tog säkert en kvart för alla att bestämma sej. Det va så mycket som såg gott ut, vi satt länge och bläddrade i menyerna. Tillsist fick jag ihop 3 stycken. Gallrade bort 1, eftersom jag inte visste vad en sak va. Valde då mellan Geishaglass & Polkagrisglass. Tillsist vart det polkagrisglassen, såg lite godare ut. Och åhhh vad gott de va, fast jag orkade inte allt, så det tog Julia ;)

Grädde - Polkagrisglass - Mjukglass - Polkagrissås
Nu behöver jag inte mer polkagrisar på ett tag ;)
Fast.. Bättre att äta som glass, mycket godare.


gick upp på ett berg                                          såg söta kaniner


Påväg hem stannade vi och handlade i Linköping, det första jag såg när vi kom in va "2 isadoranagellack 99:-" och.. Det fanns både den rosa jag behöver, och guld som jag med behöver. LYCKA!
Sen sprang jag på tuggummi för 10:-, gottgott. Och så fick jag en kalender, (märkte att min tog slut i Juni, typ förre veckan xD) och chipspåse. Chipsen ligger brevid mej, undra om jag kan låta bli?




Underbar mobilbild *host* men
1- ljusrosa med smått guldskimmer, från marknaden
2- Glitter i olika färger, från marknaden
3- Uhm, rosa, från idag
4- Guld med skimmer, från idag

Snart bombar jag med bilder från mobilen, om nån ville veta

Postat av: Johanna

sv; Gjorde du ? Det var ju han som var själva vargen eller vad man säger ;) <3

2011-08-06 // 22:47:55
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Olivia

jag... vill.. ha.. din.. GLASS!! :D haha ;) nemen najsiga nagellack :D<333

2011-08-06 // 23:55:52
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback