klantig

Datum: 2011-08-06 Klockan: 23:21:14
haha förut när jag skulle fota denhär bilden, låg jag på marken med mobilen över mej. Och PANG så tappar jag den, rakt i ansiktet, eller snarare rakt på munnen. Fick ett litet fint sår och halva munnen blev svullen, fast det är borta nu, men ändå.. Visst, nästan alla har tappat den i ansiktet, men ett såg på läppen och svullen mun.. xD

haha de gjorde ont ju x)

Och så råkar jag alltid slå mej själv, gå in i stolar, kanter, fastna i dörrhantag. I förrgår fastnade jag med kompassen i ett träd. River mej ofta på tvärflöjten. Har ett märke på datorn som jag råkade göra med en nagelfil.. xD Fick SVART nagellack på mitt beiga favoritlinne (men det försvann :D). Har vippat ut halva topplacksflaskan över mina byxor och mitt förra skrivbord. Är expert på att få ont i tårna, och få skoskav. Sitter alltid och pillar på näsan/ i pannan så det blir rött.. Haha borde stå KLANT i pannan på mej, eftersom detdär inte är allt xD

Postat av: Olivia

min klantapa som fastnar med kronprinsessan i ett träd ;D<333

2011-08-06 // 23:57:30
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hahaha ja.. ;D<333

2011-08-06 // 23:58:16
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback