i skolan idag:

Datum: 2011-08-26 Klockan: 23:21:29
Haha har varit helt hyper i stort sett hela dagen, inte vart tyst en sekund. Eller jo, ibland då, haha!
På Fredagar har vi idrott direkt på morgonen, inte helt fel faktiskt, som jag trodde.

Fick värsta farten när vi sprang på uppvärmingen ett tag, tog omväg, sprang supersnabbt, hoppade lite och hejade på Madde. Men sen när vi skulle hoppa på ett ben gick det betydligt långsammare. Sen vart det väl snabbare igen.
Intressant information! *host*

På matten var det tråkigt. Orkar inte sitta och lyssna på genomgång, ville bara göra nåt. Peta lite på madde. Sen vart jag trött. Sov väl halva matten. Nemen haha ibland visste jag seriöst inte vad han pratade om, satt och tänkte på massa random saker. Men sen slutade jag, när ja kom på att han kunde fråga mig om nåt xD
Sen hade jag ont i huvudet.

På so:n, eller esson, va det först konfirmationsinformation, jag gillar ordet! ;)
Fick reda på lite vad vi skulle göra, när och sånt. :)
När vi kom tillbaka till so:n informerade rektorn lite om datorerna, när han hade pratat klart så hade vi 10 minuter kvar. Då fick vi skriva rent anteckningarna på datorn och lyssna på musik. Drog på med nightmare på högsta volym i hela klassrummet, eller inte. Jag hade faktiskt hörlurar och typ lägsta volym.


Sen.. rast såklart. Efter det tyska. Michaela sa att vi skulle på sluta 20 miuter tidigare på fredag, om vi ville. Vi ville.
När vi jobbade satt jag, madde och några till i grupprummet för att vi inte ville va med på genomgången. Jag hade tråkigt. Jag la Maddes armband i pennvässaren. Haha det va kul. Sen skrev jag ju starka verb med. DOM KLARAR LIKSOM ATT LYFTA 300 KG, MED LILLTÅN!!

Innan vi åkte hem med bussen spelade madde fin musik på spotify och vi sjöng allsång. 

Olivia på matrasten :D

Postat av: Olivia

ujujuj va liten ja är (a)<333

2011-08-26 // 23:37:03
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihi ja för en gåångs skull (a)<333

2011-08-27 // 00:01:24
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback