Listaaa ;)

Datum: 2010-11-03 Klockan: 18:53:39
Kollade i Maddes arkiv, och hon hade skrivit mej på en av dom fyra som skulle göra den. ^^

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Svar: det började redan på bussen. vi gick på fel buss,  (berts bravader)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Svar: rakt fram: datorn

Sidan: luft
Bakåt: Luft

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Svar: Ullared (y)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Gissning: 18:19  svar: 18:37

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Svar: Syster som gick ner för trappen x)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Svar: När jag va ute och cyklade förut

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Svar: msn, maddes blogg & fb

8. Vad har du på dig?
Svar: hehe, värsta vardagsklädernaijättefinfärgmix, svarta jeans, rosa linne & turkos tjocktröja ;)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Svar: inget som ja kommer ihåg iaf

10. När skrattade du senast?
Svar: nyss, och när ja kolla på alexander kyckling,

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Svar: twilightposters, en säng (^^) , spegel, garderobsdörrar, hyllor, 1 fönster, 3 dörrar, blandannat ;)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Svar: Något konstigt, ? sen jag såg madde har ja inte sett så mke konstigt ;)

haha, jo, ULLARED (L)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Svar: hehe, lite kul ;)

14. Vilken var den senaste film du såg?
Svar: Syskonen Baudelaire :D

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Svar: Kläder, hund, KAMERASAKER :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Svar: Jag kan vifta på öronen :D:D hahahah xd

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Svar: stoppa miljöförstöring (n)

18. Tycker du om att dansa?
Svar: haha, ja kan inte ^^

19. George Bush?
Svar: typ usa:s president innan obama?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Lukas, (våran hund hette så) ;)
Flicka: Klara, Alma, Stina

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Svar: ja gillar Sverige juu ;)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Svar: VAR HÄLSAD JORDBO, DU ÄR VÄLKOMEN, HOHO ;D

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Svar: dom som ser det :D


Postat av: Madde

Alexander kyckling (L) (Y)

2010-11-03 // 20:36:32
URL: http://midzan.blogg.se/
Postat av: emma

vill du att din blogg ska synas lite extra?

och tjäna lite fler läsare?

var med på min blogg i dagens blogg :)



gillar du min blogg? följ mig på bloglovin så följer jag dig :D

själv as diggar jag din blogg :) puss

2010-11-04 // 20:55:17
URL: http://emmaholmlund.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback