onsdag ;)

Datum: 2010-12-15 Klockan: 21:36:57
so: hade genomgång, och fick skriva på datorn, chill ;)

svenska: hade prov, va inte osäker på nåt för en gångs skull :D
idrott: hade basketturnering med dom andra 7orna. haha, vi kom sist ;) fast vi kämpade bra ändå tycker vi ;)
Olivia och jag kom på att vi bara hade gympa i 20 minuter, för vi spelade 2 matcher, och båda va 10 minuter ^^
fast väntetiden mellan vart längre, inte lika kul, fast Olivia skulle till tandläkaren, så hon slapp x))
tyska: gjorde massor.. de krångligaste va när vi lärde oss att använde einen, vi har bara kunnat ein och eine förut, man fick tänka massor xd
sen på eftermiddagen va de konsert, trodde ja skulle svimma en gång, kände mej jätteyr, och det kändes som om ja hade ett band hårt runt hela huvudet, de kändes jätteläskigt :s
tror de va för att ja va så spänd, min syster och jag skulle först spela en svår låt själva, ja va nervös, och sen så va de en svår låt i orkester när man hörde tvärflöjterna asmke. och så hade ja blåst ut så mycket luft med, haha ;D
fast ja stirrade på noterna så att jag inte skulle stänga ögonen, de funka, ja vart lite rädd ett tag ;)
nu har ja pratat med Olivia på msn som vanligt, eller rättare sagt flummat, hehe ;)
ska nog va med henne på söndag och kanske shoppa med om vi kan komma iväg ^^
och nu ska ja läsa musikläxan och sen sova, godnatt


heheheheheh, bildbrist




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback