mitt soundtrack för 2010

Datum: 2010-12-11 Klockan: 02:00:51
K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix
tänker galet mke på i somras. och ja saknar de..
ja vill tillbaka, hela sverige va fotbollshypnotiserade, de va varmt, ja.
gick å sjöng på den i stort sett hela sommaren, den är så härlig!
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)
tänker på samma saker som på förra, och när ja börja skolan gick alla och sjöng på den, haha.
typ alla kunde dansen med, även jag x)
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen
lyssnade på gubben i lådan, kollade sedan på hans andra låtar och fastnade,  ;)
Iyaz – Replay
denhär lyssnade jag på massor i typ januari. så den gick ja & tänkte på hela tiden.
såna låtar sätter sej, och kommer på att jag lyssnade MASSOR på denhär, ja blir glad av den, vet inte varför? :]
Edward Maya Featuring Vika Jigulina – Stereo Love - Radio Edit
den går inte att glömma, spelades 24/7
Katy Perry – California Gurls (feat. Snoop Dogg)
den spelades på radio miljoner gånger per dag, och den är redigt somrig.
ellen och jag gick och sjöng på den i början av 7an, eller alla gjorde nog det, eller ja veeeet inteeeee ;)
Bob – Magic - Feat. Rivers Cuomo
spelas typ hela tiden på gympan, ja brukar gå och sjunga den för madde.
magic, magic, magic.
aoooooooo, I got the magic in meeee!
kan typ hela, den lyssnar ja på typ hela tiden, eller nästan iaf, fast tänker på skolan ;D
fast inte på lektionerna, utan på rasterna ;)
och domhär får bonusplatser, dom glömmer jag inte. alla går och sjunger på dom, och säger gott nytt jul ;D
Sean Banan – Skaka Rumpa
Sean Banan – Puss Puss
Sean Banan – Gott nytt jul
bild: weheartit.com

Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Temat på bilden ska vara: JUL/VINTER ! :D

Ha det så bra! (:

2010-12-11 // 09:08:48
URL: http://thedevilschild.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback