Dag 01 – Om mig

Datum: 2010-12-01 Klockan: 17:20:06
Japp, jag heter Lovisa.
Bor på landet, utanför en liten stad som heter boxholm.
är 13 år och går i 7an.
7b om man ska va exakt, det är en galen klass, fast på ett väldigt bra sätt.
har en syster, en mamma och en pappa, plus en hel massa kor, några katter och får.
jag älskar twilight, och toklängtar till breaking dawn kommer, fast det är om låång tiiiiid.. :(
har en massa knasiga kompisar, fast på ett positivt sätt ;)
vi brukar alltid skoja om tråkiga saker, och min humor är lite lustig ibland, haha ;)
i skolan är nog min favoritlektion so, och det värsta är olika, det beror på vad man gör.
jag älskar att fota, köpte min nikon d3000 i januari i år, så snart ett år sen :)
jag springer orientering och spelar tvärflöjt. fast inte samtidigt, hahaha ;)
har orienterat sen ja va liten, så det har ja ju gjort länge, elr iaf varit med på tävlingar sen ja va liten ^^
ja började spela tvärflöjt när ja gick i 3:an.
spelar i en orkester med, det är oftast kul om det inte är för svåra låtar, fast det är i 1,5 timmar på fredagskvällar,
så det är ju inte den bästa tiden, då man nästan halvsover ;)
det va lite (MYCKET?) om mej, haha ;)

Postat av: matilda

sv: tavk Lovisa :)<3

2010-12-02 // 07:12:34
URL: http://matildae.devote.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback