15 minuter.

Datum: 2010-12-31 Klockan: 23:45:20
så mycket är det kvar av 2010..
proppmätt, men har fortf inte ätit så mycket godis, så godisskålen och fyrverkerier, here I come!
mina fina svarta ben, svarta för kvällen, mycket sol förut.. ;)
halsbandet ville vara med i en kant.. ;)
satt inte som normala nej, jag satt som... äh, jag vet inte.
jag och mina fina tomtar träffades för sista minuten 2010.
dom heter bert och sven om någon undrar ;)
även min skrotkatt nisse, skrot-nisse. fast han syns inte så bra, men till vänster om datorn ;)
han är av plåt, men fin ändå (y)
så lat som jag är med orkade jag inte gå,  men har min rullstol ofc (y) ;)
hahahhaa, inte normalt, men har inget att göra sista kvarten, eller jo.
ÄTA GODIS :D

Postat av: Olivia

beeeen!! pepparkaksben :D (y) haha<333

solat för mycket på ica? ;) <333

och du är inte ensam om att vara onormal min söta siamestvilling ;D <333

2011-01-01 // 01:01:25
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jaaaaa, pepparkaksbeeeen :D (y) <333

hmm, jaa, så är det.... ;)<333

vilken tuuuuuur, min söta siamestvilling (y) ;D<333

2011-01-01 // 09:52:14
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback