Serier

Datum: 2013-05-10 Klockan: 16:49:00
För er som gärna vill titta på en serie men inte vet vilken (eller er som bara vill läsa....), fler kommer!

Glee
 
Jag är på fjärde säsongen som fortfarande håller på att sändas. En serie med mycket musik (som en musikalserie ungefär!!). De gör låtarna riktigt bra, vissa tillochmed bättre än orginalet. Bästa säsongen var enligt mig nummer 2. Avsnitten är runt 40 minuter, vilket är en rätt bra längd. Har hört att det ska komma två till säsonger också!!
I början handlar serien mest om Rachel, men fler och fler peroner blandas in. De sjunger i en skolans kör, som inte alls är särskilt uppskattad, men det fortsätter ändå. Serien är lite rolig men samtidig allvarlig, den tar liksom upp allvarliga saker som rör alla. 

Awkward
Serien handlar om Jenna och hennes liv. Som faktiskt är rätt awkward. Hon skriver om allt som händer på sin heliga blogg, och när jag säger allt menar jag verkligen ALLT. Hon har aldig egenltigen synts i skolan, men det vänder helt när hon råkar ut för en olycka och genom missuppfattningar blir hon "självmordstjejen". En komediserie från mtv, som precis börjat på sin tredje säsong. Den har jag faktiskt inte börjat titta på än, men sart så!!




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback