nionde juli

Datum: 2013-07-09 Klockan: 23:15:00

Efter maten idag tog jag moppen hem till Ellen!! Först gick vi och köpte nektariner (nu lät vi nyttiga. Men vi drack cola också...) och satte oss i gräset och pratade. Sen åkte vi iväg och fotade, ljuset var jättefint så det blev en hel bra bilder! Eller denna var den enda som var okej att lägga upp på mig, mitt hår ser så sjukt smutsigt ut på resten. Nu ska jag sova så jag orkar måla imorgon. Och så har jag lovat mig själv att träna men vi får väl se vad det blir av den tanken. 

Postat av: Paula Moisiola

Jättefin blogg du har!
Jag har nyss startat en blogg och det vore så kul om du ville titta in på den och kanske lämna en kommentar, Kram :)

2013-07-10 // 09:37:57
URL: http://paulamoisiolas.blo.gg



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback