Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Datum: 2013-07-24 Klockan: 16:37:23

10 saker du vill göra innan du dör:

 • Bo i Storbritannien eller USA

• R E S A

• Inreda mitt eget hus

• Skaffa ett bra jobb

• Ha en drömgarderob

• Ägna en hel sommar åt att endast göra spontana saker

• Göra skillnad

• Lära mig spela ännu fler instrument

• Kunna bocka av alla punkter på denna lista...

• ...och sen sitta som mormor eller farmor och berätta om mina upplevelser

 

 

9 saker om dig själv: 

• Har rätt lätt för att lära mig nya saker...

• ...och är därför självlärd på piano och gitarr (oooch tin whistle...)

• Har alltid tyckt om foto och är inne på min femte kamera om man räknar bort alla engångskameror

• Tycker om att träna för att jag tycker om mat. Typ.

• Har hål i öronen men glömmer alltid mina örhängen

• Har egentligen ingen aning om vad jag vill jobba med i framtiden

• Är/har varit väldigt känslig mot sol. Tidigare somrar har jag fått röda utslag av att vara i solen en längre tid, men har inte sett till några i sommar

• Är besatt av att göra listor i anteckningar-appen på mobilen

• Dra ett "katt åt"-skämt för mig och sen är vi vänner föralltid

 

 

favoritlåtar:

• Oscar Zia – #fail

• Dada Life – Kick Out The Epic Motherf**ker - Radio Edit

• The Script – Six Degrees Of Separation

• Beyoncé – I Was Here

• Avenged Sevenfold – A Little Piece Of Heaven

• Harry Potter Soundtrack – Hedwig's Theme

• Cody Simpson – La Da Dee

• Rihanna – Take A Bow - Main

(har en miljon till typ men detta är några av dom)

 

 

7 saker du ofta grubblar på:

 • Vad blir det av mig?

• Vad som finns där universum slutar

• Hur allt fungerar. Vem kom på det, hur och varför?

• Framtiden

• Hur vi kan vara så olika men ändå så lika

• Vilket fack i tvättmaskinen man häller tvättmedlet i

• Om jag orkar äta en portion till

 1 / 2

 

6 kändisar du tycker är snygga:

• Jack Harries

• Finn Harries

• Josh Hutcherson

• Oscar Zia

• Alexander Ludwig

• Vi räknar one direction som en person

(JA jag hade en lista på detta i min mobil och detta var inte ens hälften)

 

 

5 saker du aldrig skulle vilja göra:

• Bli uppäten av ett lejon

• Bli ihjälstångad av en tjur

• Bli attackerad av en svan

• Hitta en spindel i mitt ansikte när jag vaknar

• Ha en råtta som enda rumskamrat

(hahaha nejdå jag hatar inte djur. Bara lite. Dom elaka.)

 

 

4 saker du köpt den senaste månaden:

• Cola. Massor cola. 

• En jacka

• Free runs

• Två nektariner

 

 
 

3 platser du verkligen vill besöka:

• L O N D O N

• Nya Zeeland

• New York

 (alla bilder förutom denhär är printscreens från google maps som har fått en omgång i photoshop)

 

2 sätt att få dig le:

• Roliga överraskningar

• Göra eller säga något snällt

 

 

 

1 sak folk inte visste om dig:

• När jag var yngre var jag rädd för poliser och ville bli frisör

list-idén kommer härifrån





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback