Brahehus

Datum: 2013-07-08 Klockan: 23:11:00
För ni som inte vet är det en ruin väldigt nära Gränna. Den är riktigt fin, eller kanske VAR. Den har renoverats vilkets syns rätt väl på högra sidan. Och det man inte ser på denhär bilden, är att E4:an går frecis framför. Men på 1600-talet (JA jag googlade) måste det varit riktigt fint här, vilken utsikt!! 

I morse åkte hela familjen till Linköping. Det enda jag köpte var ett par shorts (FÖR 40 KRONOR ÄR DETTA VERKLIGHET????). Men jag är även en säng (äääntligen) och lite väggfärg rikare. Imorgon ska jag börja med att måla, möjligtvis städa inför att måla men ja. Sen när vi kom hem åkte jag till Boxholm och hämtade Maja, sen åkte vi och badade. I typ 4 minuter. Sen åt vi bullar och pratade. 

Nu har jag ätit chips (alltså dööör var jättelänge sen jag åt det) och kollat på pll. Förutom att städa inför att måla imorgon åker jag till Ellen ett tag, men ja HEJDÅ detta blev långt



Postat av: Amanda

Hej!

Var gärna med och tävla hos mig!
Just nu lottar jag ut ett gladiator armband! Det kommer fler tävlingar inom kort.

Vinnaren får även en länk till sin blogg i min, men jag tar kontakt innan via mejl!

Lycka till!

2013-07-09 // 02:28:52
URL: http://AmandaHalldan.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback