hockey/nya väggen

Datum: 2013-04-04 Klockan: 22:41:11

Igår var vi i Linköping. Först hann vi gå lite på stan (hittade en tröja, visar imorgon!) och sen var det dags för hockey. Riktigt spännande match, men oturligt nog förlorade Linköping. Igen. Så håller tummarna för att de vinner dom kommande matcherna nu!! 
Idag var vi hos farmor och åt och nu på kvällen var det musikkårsrep. Just nu sitter jag och äter fruktsallad vilket är jättegooooott!! Och förresten så föreställer den andra bilden min vägg jag fixade för några dagar sen. 

Postat av: Ewelina - modell

Hej!

Min blogg är igång nu med tips om hur jag som modell håller mig i form.

Recept, knep och pepp - kolla själv!

Kram!

2013-04-04 // 23:37:55
URL: http://lifebyewe.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback