challenge

Datum: 2013-04-01 Klockan: 22:33:00


Nu är det såhär att jag har bestämt mig för att vara utan mobil, dator, tv och allt i tre veckor. Under denna tid ska jag också dra ner på min användning av el. Jag kommer att gå till skolan (eller kanske cykla?) och så gott det går försöka fixa min egen mat på mitt egna sätt för att undvika icke-närproducerat osv. Vet inte alls hur detta kommer att sluta men det är ju värt ett försök! :)

Blev väldigt inspirerad efter att ha läst denna bok, tänk så annorlunda det var förr. Ska leva närmare djuren så alltså tänker jag sova ute i höet och om vädret tillåter tänker jag tillochmed sova under bar himmel. Hoppas ni hänger på och gör detsamma!

Postat av: Johanna - vardag, träning & innebandy

är du galen kvinna? :o<3

Svar: hahahah neeeej såklart inte, APRIL APRIL!!! :D <3
Lovisa

2013-04-01 // 23:40:12
URL: http://byjjohannaa.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback