Gransnäs

Datum: 2012-05-13 Klockan: 18:23:57



Är såhäääääär trött efter världens bästa läger. Har i stort sett inte en enda bild eftersom min kamera gick sönder efter 10 bilder (dör, har sån otur, det sista som hände på lägret var att den började fungera igen????) men vet att andra har det! 

I fredags åkte iallafall alla konfirmander från skolan med buss, och sen började vi packa in i rummen. Sen fick vi göra vad vi ville, jag och sanni skulle sovit själva, men vi flyttade upp till ledarna som hade galet fint hus. Det gjorde också johanna, jonna och kajsa. Lite senare kom även amelia, gabriella och patricia, så vi fyllde dom två tomma rummen! 

På kvällen åt vi pizza, vissa badade, bastade, pysslade, tittade på hockey, var ute, och ja allt möjligt! Själv satt jag, sanni, ledarna och några fler (typ alla som inte tittade på hockey) uppe i stugan. Skrattade ofattbart mycket hahah!
Somnade framåt två, eftersom nästa dag blev vi väckta vid..... alltså hahaha kommer inte ihåg. Men frukost åt vi vid nio, tror jag..... Sen gjorde vi allt möjligt under dagen. Tillexempel förbredde vi konfirmationen, gjorde kors, målade och massor mer! På natten var Sanni och jag dom sista som la oss i vårat rum, men ingen av oss kunde sova eftersom att någon snarkade. Så vi tog madrasser, täcken och kuddar till golvet i köket, somnade efter hundra minuters letade efter lysknappen!

Idag paddlade jag, sanni, björkegren och nils ut till en liten ö, och eftersom ingen hade penna (lol vem skulle ha penna....) med sig så ristade vi in namnen i ett träd med en nyckel. Sen kom föräldrarna, vi åt och hade mässa, och sen var det dags att åka hem. Sorgligt men sant.

TACK FÖR VÄRLDENS BÄSTA HELG, MASSOR SKRATT, HAR HAFT GALET KUUUUUL!!!!!

två av få bilder.





Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback