äggspråket

Datum: 2012-01-16 Klockan: 20:53:51

bara för att jag inte fotat blir det en bild på mitt rum ifrån i fredags. MEN ÅHHHH nu är det fint för en gångs skull även om jag vill ändra på det mesta ;)

Idag har jag...... varit i skolan. Jättekul eller inte. Sen så har jag pratat äggspråket dessutom. Det är kul iallafall :D
Imorgon är det konfa igen, har faktiskt saknat det lite på lovet!

Haha förresten så åkte vi skridskor igår, och mina fötter förvandlades till is. Men det är ju kul så länge fötterna är fötter iallafall.

Näggu skägga jäggag käggollägga päggå tv, säggå häggejdäggå! :D

Postat av: Matilda :)

Kan du förklara hur man pratar äggspråket? :O

2012-01-16 // 22:50:43
Postat av: JustMakeItBeat ~ JENNI

Haha, äggspråket! var något nytt C;

2012-01-17 // 15:26:32
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback