Julklappar

Datum: 2012-12-24 Klockan: 23:33:00

En del av alla julklappar. (Delen som gjorde sig bäst på bild)


-Alla sagan om ringen-böckerna, nu har jag lovet planerat! Har letat efter länge, men dom har kommit tillbaka till affärerna lagom till the hobbit-premiären. Och nu står dom i min bokhylla!!!
-Skyrim - spanat in det länge, men nämnde att jag ville ha det förra helgen ungefär, och nu är det mitt!
- vita urbanears plattan. Alltså åh dom är bäst. Har velat ha dom i en evighet, så nu ska dom sitta på huvudet hela tiden!
- skal och nagellack från bästavän. Har det silverglittriga nu, och skalet har suttit på min mobil sen jag fick det (förutom när jag tog bilden såklart)
- finaste halsbandet från Sanni. Har tänkt köpa det sen jag såg det första gången, men är man snål så är man....
(Godiset hade jag själv köpt till paketleken och tog tillbaka det eheheh)
Så detta + datorn (som var en väldigt tidig julklapp), xboxminne (där lego starwars ingick) pengar, presentkort, örhängen och godis. Bästa julen på länge, och mer blir det på lördag (istället för imorgon)!!


Postat av: Johanna - vardag, foto & innebandy

mitt lov kommer också spenderas med att läsa :D <3

2012-12-24 // 23:57:53
URL: http://byjjohannaa.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback