Dageen!

Datum: 2011-07-26 Klockan: 21:15:30
Hej!
Nu sitter jag och letar musik, ska städa lite med.
Sov ju hos Olivia inatt, vaknade vid 10 tror jag. Gick upp, åt frukost, haha läste flingpaket på danska, och så visade hon hur man löser en liten "rubriks kub". Haha jag kommer inte ihåg det hon visade (a)

Sen gick vi till datorerna ett tag, och spelade spel man spelade när man va liten haha!
Och ett spel på japanska.. Haha de filmade vi, man ser verkligen att vi är koncentrerade ;)
Spelade typ i en timme (......... xD) , sen gick vi ut, hade olika skor, åt klarbär, lockade på grodor, märkte att våra händer va lika stora (det såg smart ut..) och lite allt möjligt haha!
Sen kom Alex, fortsatte va ute ett tag, sen gick vi in, åt, och satt vid datorn.
Lyssnade på pippi långstrump, Olivias och min nya favoritlåt ;) 

Vid typ fyra skulle jag upp till ica, till mamma. Dom följde mej en bit, dom tre muskelamatörerna på nya äventyr..
Jag skulle tagit ut pengar, fast bara för de fungerade inte uttagsautomaten, så jag satt och väntade på mamma ett tag, sen gick vi och handlade mat. 


Jättefiiin biiild (a)
älskar dej mestat bästast!♥

Postat av: A N G E L I J N A

SVAR; Det är bra :)

2011-07-26 // 22:27:11
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hihihi superkuuul vi har haft!!! :D<333

Älskar dig ännu mer bästaste!!! jättefin bild btw... ;)<333

2011-07-27 // 00:32:01
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hihihi jaaa såklaaart!!! :D<333

nehee duuuuu!!! aa veeet ;)<333

2011-07-27 // 21:35:45
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback