Mussemjaou

Datum: 2010-11-03 Klockan: 16:36:03
Fy vilket väder det varit idag! regnat och blåst jättemke, tummen ner på det..
Var nyss borta i vårat förra hus, ca 2 km dit. Hon som hyr det och även jobbar hos pappa är inte hemma,
så gav katten mat, han ville inte följa med när vi flyttade, för han hade bott där i 11 år då ;)

Men när jag kom dit var han inte där, utan han var hos grannarna, även våra kusiner, typ 300 m dit ner.
Så jag väntade på honom i 10 minuten, såg honom nämligen, så ja ropade och tillsist kom han, den tjockisen.. ;)

Sen lagom till jag skulle cykla hem började det regna IGEN, och blåsa, jag frös massor om öronen när jag kom hem,
hahah! ;)


En gammal bild på supersötaseghuvet musse ♥

Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

gulletuss där :)

2010-11-04 // 17:27:40
URL: http://saandraans.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback