chipsen är snart slut, och jag ska hämta mer juice.

Datum: 2010-11-04 Klockan: 22:34:30
kul med kommentarer, nu blir jag glad :D
hehe, bara lite chips kvar, fast lite är ju alltid lite.
snart ska ja läsa fridatidningen ja köpte, dricka juice och sen sova.
är riktigt trött :P
fast först ska ja läsa Bert, vet inte hur många ggr ja läst dom böckerna, fast dom är alltid lika bra,
ååh, nu kom ja på, ja ska kolla på dom "filmerna" (egentligen är det ju avsnitt, men aja).
höhöhöh.

I bilen till mjölby så försökte syster förklara ett ställe, fast mamma fatta inte,
och ett tag kom hon inte ihåg var hon var, hahahha xd
sen så sa Julia att du vet det är en rondell, och där åker man rakt fram, sen i nästa med,
men i nästa måste du svänga åt tågstationen till.
då sa mamma - men jag ska ju inte till stationen?
sen förstod hon vad hon hade sagt, hahah ;)
och egentligen var det bara två rondeller.. vi va allt lite trötta alla tre, ;)

tummen upp på de.. ;)

Postat av: ANNIS (A N N N A I Z)

Hej , jag har just startat igång en Bloppis under 100 lappen. Allt ska bort , kolla in och se om det är nånting du skulle vilja ha! :)

2010-11-04 // 22:40:57
URL: http://annnaiz.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback