gårdagen!

Datum: 2011-08-21 Klockan: 19:14:43
Hejsan!
Bloggade aldrig igår, hann inte sitta vid datorn över huvud taget faktiskt ;)
Men sov hos Olivia, och vi vaknade kvart i 8 på morgonen, tröttaaa!
Fixade oss, åt frukost, och sen fick jag skjuts upp till folkets hus, för vi skulle samlas vid kvart i 9.
Plockade ihop flöjten, pratade med Ellen, Flockade fram notställ och sånt.

Började spela vid halv 10, halva orkestern började med Blaze of brass och halva med en annan, för Thomas hade bytt den sista låten till först, fast det hann några se, eller första raden iallafall.
Sen spelade alla samma låt, och under närmsta halvtimmen med. Sen slutade våran konsert PRECIS innan vi skulle spelat "eye of the tiger", som är en av mina favoriter..

Efter ett litet tag va det marsh, och minuten innan vi skulle gå började det regna ännu mer. TREEVLIIIGT! Fingrarna bara gled omkring på flöjten ju, och flastfickorna klibbade ihop så det vart svårt att vända blad.
Sen åt jag, Julia & Ellen, de va makaroner och köttfärssås. Men jag piffade till det med massa ketchup och salt. Faktiskt inte äckligt :D

Sen gick vi promenad. Vi gick rätt långt. Rundade ica, bort till bron, rundade torget, till folkets hus, till skolan, och tillbaka. Gick typ och flummade hela tiden. Vid halv 3 spelade vi fanfar, för "nya" storgatan invigdes och vid.. 2 minuter i tre marschade vi I SOLSKEN från torget till folkets hur, folk hela storgatan :D

När Olivia & Mikaela drillat sista gången gick jag, Olivia, Mikaela och Alex hem till Olivia. Bytte kläder och försökte lösa typ.. Vad ska ja kalla det? Svåra saker? xD
Haha jag lyckades inte.. Men lösningen va enkel ju haha ;)
Sen åt vi, och gick iväg till bayerska aftonen, nere i tältet. Hade jättekul hela kvällen! :D

Sen sov jag hos Olivia, vaknade vid kvart i 11, och mamma kom 11. Haha ;)

haha sådär jätteglad klockan halv 10 på morgonen xD
har faktiskt inga bilder :o



Postat av: Olivia

tack för en toppenhelg bääästa!! ses imorn :D<333

2011-08-21 // 19:36:14
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se/
Postat av: Lovisa

tack sjäälv ännu bättreee!! :D japp! :D<333

2011-08-22 // 14:09:01
URL: http://lllovisaas.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback