musiken 2012

Datum: 2013-01-03 Klockan: 01:20:54



Joan Osborne – One Of Us  - Den sjöng vi på konfirationen. Även fast den inte alls är från 2012 måste den vara med på listan.
Psy – Gangnam Style (강남스타일) - En lista med musik som representerar 2012 utan gangnam style är inte komplett. Säkert en av världens populäraste låtar just nu. Dessutom dansade vi till den på julavslutningen!
Jedward – Your Biggest Fan - Inte heller från i år men ändå. Påminner mig om konserten och allt, lyssnade på den hela våren!
Stiftelsen – Vart jag än går - SOMMAR!!!! Nej men den spelades överallt hela tiden, så tror ingen missade den. Visserligen tröttnade jag på den rätt snabbt, men så blir det ju nästan alltid med låtar radion spelar fem hundra gånger om dagen
Loreen – Euphoria  - EUPHOOOORIAAAAAAAA WE'RE GOING U U U U UUUUP behöver jag säga mer?
Glee Cast – Don't Stop Believin' - Eftersom halva november och hela december (varenda kväll jag varit hemma på lovet) har gått till glee-tittande måste den vara med. Har lyssnat miljontals gånger på den, eftersom det var den första glee-låten som hamnade i min spellista (direkt efter första avsnittet)
Norlie & KKV – Tröjan du hatar - Det var nog där någonstans låtarna på svenska blev bättre och bättre!!

Detta var bara några av låtarna i listan. Kan ju inte direkt säga att jag älskar alla som finns med, men ändå är dom liksom 2012. HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR finns hela listan!





Postat av: Denise

Jättefin blogg har du! :D

2013-01-03 // 06:02:21
URL: http://swafricangirl.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback