liten lovisa med liten katt

Datum: 2012-09-19 Klockan: 21:48:33

håller just nu på med att installera iOS 6, vilket blev lite mer komplicerat än jag tänkt. mobilen hängde sig så installerar om hela alltet nu, just nu känns det ju inte alls helt fel att icloud existerar!!!
Igår var det friluftsdag, regnade hela dagen men hade det rätt mys ändå. Förutom att jag var genomblöt men aja, hade ju paraply & regnjacka iallafall!!

Idag slutade vi vid tjugo i tolv, en timme senare tog jag och madde bussen till mjölby. Kollade lite affärer, köpte sallad på coop extra (alltså deras sallad!!! dör<33<3<3333<2<3<2) och sen gick vi till körskolan. Gjorde faser, KLARADE HELA TRE FASER!????!? så när jag kom hem fick jag kakor av mig själv pga duktig.

Postat av: POTÄT

GUD SÅ SÖTA!

Svar: TACK POTÄTIS!!!!
Lovisa

2012-09-20 // 15:43:08
URL: http://oliiviiaahh.blogg.se



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback