sista bilderna på fåren

Datum: 2012-10-10 Klockan: 20:22:19

Sorligt men sant. Usch vad jag kommer sakna när lammen börjar komma på våren, så små och söta. 

Idag slutade jag lite tidigare, skulle ju somsagt ha min sista körning. Så nu är jag godkänd på körningarna!!! Känns riktigt bra faktiskt. Bokade även provet, så den 24 oktober (exakt om två veckor) gäller det - iiihhh! Så dessa veckor blir det pluggapluggaplugga för jag SKA klara det.

Annars händer det inte mycket. Räknar ner till min födelsedag som jag gjort ett bra tag nu (10 dagar kvar om ni vill veta), fotar, fikar och en hel den annat. Påtal om fika, nu har jag äntligen fixat en praoplats! På konditorit i Väderstad, kan tillochmed cykla ju. Och jättebra tider med, 9 till 3, förra gången åkte jag hemmifrån vid 7 och kom hem vid 3/4. 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback