mitt rum

Datum: 2012-10-07 Klockan: 21:43:26
 
En extremt skakig video med nya kameran, är inte särskilt van än.. Kolla i hd förresten!!!
Har nog inte sagt det, men nu har vi en ny familjemedlem. Och det är ingen mindre än nikon d7000!! Det var helt klart kärlek vid första ögonkastet. Eftersom jag ägt d3000 i snart tre år är den lite.. urvuxen typ. Känns verkligen att d7000 är mer anpassad för dom manuella inställningarna, vilket d3000 inte riktigt är (lite mer sikta och skjut) 

Hade egentligen tänkt att måla naglarna ikväll, men det kom jag på nu, så det blir det ju inget av. Fy vad jag otrivs med ofixade naglar. Idag har jag gjort lite allt möjligt. Kollat gymnasieskolor och linjer, tror jag har hittat något som verkligen känns som jag nu förresten! :D




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress:

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback